Zmluva s diablom

Autor: Helena Jakubčíková | 12.12.2012 o 20:58 | (upravené 12.12.2012 o 21:08) Karma článku: 5,21 | Prečítané:  821x

Tak toto slovné spojenie z nadpisu mi napadlo, keď som zložila telefón po márnom pokuse dovolať sa na zákaznícku linku T-Comu. Ospravedlnenie, že majú zaneprázdnených operátorov záujemcami o ich vianočné akciové produkty ma nenadchlo a totálne mi liezla na nervy otrasná hudobná produkcia pri čakaní kým sa nejaký operátor uvoľní. Pre zachovanie vlastného zdravia som ten hluk zložila avšak bez toho, aby som vybavila, čo som potrebovala.

Traja operátori. Tri skúsenosti. Tri príšernosti.

T-Com: Dostala som faktúru na dve fakturačné obdobia - do konca januára 2013. To by nebolo nič divné, keby som zmluvu s T-Comom nevypovedala v posledné dni minulého mesiaca. Kde sa stala chyba milí rádcové? Že by jedna ruka nevedela, čo robí druhá? To asi nie, lebo pánko z pobočky T-Comu čosi múdro ťukal do systému a ten nakoniec vypľul výpoveď zmluvy, ktorá mi tu pekne opečiatkovaná a podpísaná leží na stole. Výsledok? Zbytočné dodatočné vybavovačky a hlavne strata môjho času a nervov.

O2: S týmto operátorom mám zatiaľ veľmi krátku skúsenosť. Zmluvu, ktorá ani nestihla byť zmluvou trvala necelých 7 dní. Prostredníctvom telefonického predaja ma slečna asi po hodine presviedčania zlomila a ja som súhlasila, že to teda s nimi skúsim. Nahrával tomu aj fakt, že o prechode k O2 som vážne uvažovala. Tiež prenos starého čísla sa javila ako dobrá služba. Aspoň nebudem musieť informovať všetkých známych o novom telefónnom čísle. Chyba lávky! U pôvodného operátora mám telefón ľudovo povedané na IČO a v O2 som si zvolial na rodné číslo. Zradu som neočakávala a slečna ma neupozornila, že by som ju veru očakávať mala. Prišla obálka so sim kartou a s kopcom papierov, na ktoré padol jeden strom z našich lesov. Za deň či dva mi zapípala optimistická sms, že služba je aktívna a vzápätí neoptimistická sms, že prenos čísla sa nepodaril a že mám volať na ich linku, že prečo. Moje zlé tušenie sa naplnilo. OK! Beriem, mohlo mi to docvaknúť už v procese súhlasu s produktom, že nezhoda osobných údajov teda problém je. Osobne si ale stále myslím, že slečna mi tú informáciu mala povedať. Možno ju však sama nevedela alebo ju nemala v tom svojom predpísanom telefonickom pláne rozhovoru so zákazníkom.

Povedala som si čert to ber. Zaplatím 9eur (info z O2 zákazníckej linky) za prenos z rodného čísla na IČO a všetko bude v poriadku. Nebolo! Ako podnikateľ nemám v O2 žiadnu históriu a teda musím zaplatiť zálohu 10 eur. Tú mi po 5 mesiacoch poctivého splácania faktúr vrátia formou zníženia faktúry. Keď mi to slečna v O2 v Poluse hovorila, zatvorila som oči a niekoľko krát som rátala od jedna do troch. Ďalej som sa nedostala. Nakoniec som tie moje kukadlá otvorila a požiadala slečnu, nech tú zmluvu rovno zruší. Zrejme videla, že ma nemá zmysel presviedčať a dala mi podpísať papier o zrušení zmluvy. Stále sa však divím, že ako fyzická osoba, s ktorou O2 nemá takisto žiadnu skúsenosť, som zálohu platiť nemusela. A ako živnostník (podnikateľ je v mojom prípade silné slovo) áno.

Skúsenosť? Tri zbytočné telefonáty - dva na môj účet. Zbytočný čas na predajnom mieste. Znechutenie. Vážne som to s nimi chcela skúsiť.

Orange: Od tohto operátora som chcela odísť. Ani nie preto, že by som bola nespokojná, ale preto, lebo chcem znížiť náklady na telefonovanie a jeho služby sa mi stále javia drahé. Naviac produkty sú prekombinované a komplikované. Dokelu, chcem z telefónu telefonovať a sem tam poslať sms správu. Chcem jednoduchú a hlavne prehľadnú službu. Tak dlho som sa u nich zdržala len kvôli ochotným a hlavne znalým luďom na pobočke, kde z času na čas chodím.

A tak teraz neviem. Je to ako zmluva s diablom, z ktorej sa nie a nie vymotať. Najlepšie by bolo vykašľať sa na nich. A tak si modifikujem hamletovu otázku na "Telefonovať či netelefonovať?" a dopĺňam ju "A s kým?" Asi si na pomoc hodím kocku. Výber som zúžila na O2 a Orange. Čert ako diabol. Jedno jest.

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

SVET

Dávajte pozor, kam šliapete. Oslobodzovanie Mosulu potrvá

Islamský štát nemá veľkú šancu ubrániť svoje najväčšie mesto. Zároveň nemá kam ujsť a civilistov berie ako rukojemníkov.

EKONOMIKA

Rumuni aj Bulhari sú na tom s dôchodkami lepšie ako Slováci

Oveľa lepšie vyhliadky má Česko, Poľsko, Maďarsko, Rumunsko a Bulharsko.

KOMENTÁRE

Vojna proti Islamskému štátu už dávno nie je bojom o územie

Región bude krvácať dlhé roky.


Už ste čítali?