reklama

Idiot s Kitty

Idiocitita poniektorých tiež ľudí je fakt neskutočná. A idiota s ružovučko bielou plyšovou hračkou Hallo Kitty, ktorou máva z okna auta, nestretávam každý deň.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Idem si tak po chodníku z trhu smer domov. V ruke plný košík zeleniny a v hlave plány na popoludnie. Zrazu mi na hlavu ako ťažký balvan padol agresívny útok "ZALEZ!!!!!!". Zavrešťaný plnou a nefalšovanou škodoradostnosťou. Vypadol z úst "pacienta", vykláňajúceho sa z okoloidúcej dodávky.

Zamrzla som, útočná vlna mnou prešla ako elektrický šok. Klasika. Telo zareagovalo automaticky. Kde je útočník! V prvom momente som zostala stáť a otrasená nechápala čo sa deje. Potom som zaregistrovala zdroj útoku. Neveriacky som sa dívala za odchádzajúcim autom a bláznom, ktorý sa rehotal a mával plyšovou hračkou Hallo Kitty. Cukríkovo ružovou kombinovanou s bielou. Celé to trvalo snáď pár sekúnd.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď prvotný šok ustúpil, nastúpil automaticky hnev a bez rozmýšľania som zakričala "Nech sa ti to vráti!". No proste automatická stresová a post stresová reakcia. Na ktorej sa dá neskôr zasmiať:-) Zaujímavé, že detaily hračky som videla, ale bohužiaľ som si nevšimla ŠPZ-ku auta smerujúceho rýchlo preč. Preč smerom na Sever a dúfam, že pokračovalo aj s bláznom s mávajúcou Hallo Kitty ďalej až k Pinelke - teda k psychiatrickej nemocnici.

A keby aj nie, nestačím sa diviť, čo poniektorým ľudským tvorom stačí ku šťastiu. 

Helena Jakubčíková

Helena Jakubčíková

Bloger 
  • Počet článkov:  171
  •  | 
  • Páči sa:  11x

Som to, čo zo mňa spravili otec, mama a ja. No a samozrejme mnoho ďalších ľudí:-)A napokon v neposlednom rade JA:-) Zoznam autorových rubrík:  Čudnosti prečudesnéTretia alternatívaSnové arabeskyMalé pohladeniaMurko a tí ostatníZápisky z ciestMačacím pazúrikomMoje zlatíčkaZávoz alebo životná križovatkaLen takProfesionálna deformáciaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu