reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Helena Jakubčíková

Helena Jakubčíková

Bloger 
  • Počet článkov:  171
  •  | 
  • Páči sa:  11x

Som to, čo zo mňa spravili otec, mama a ja. No a samozrejme mnoho ďalších ľudí:-)A napokon v neposlednom rade JA:-) Zoznam autorových rubrík:  Čudnosti prečudesnéTretia alternatívaSnové arabeskyMalé pohladeniaMurko a tí ostatníZápisky z ciestMačacím pazúrikomMoje zlatíčkaZávoz alebo životná križovatkaLen takProfesionálna deformáciaSúkromnéNezaradené

reklama

Čudnosti prečudesné

Idiot s Kitty

Helena Jakubčíková

Idiot s Kitty

Idiocitita poniektorých tiež ľudí je fakt neskutočná. A idiota s ružovučko bielou plyšovou hračkou Hallo Kitty, ktorou máva z okna auta, nestretávam každý deň.

  • 4. okt 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 148x
  • 0
Kde sa to v ľuďoch berie

Helena Jakubčíková

Kde sa to v ľuďoch berie

V poslednom čase som sa trochu viac začítala do komentárov k rôznym článkom. Nuž, musím skonštatovať, že nielen trochu viac, ale viac ako je zdravé. Prečo? Fascinuje ma obrovská miera netolerancie a sebastrednosti anonymných i neanonymných bojovníkov za tú svoju ako inak jedine správnu pravdu.

  • 30. apr 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 620x
  • 10
Prestaň

Helena Jakubčíková

Prestaň

„Prestaň!" - jačí suseda na svojho psa. Ležím v posteli a prevraciam oči. Odpozorovala som, že jačí „Prestaň" pravidelne a často a ešte jačí pri športových prenosoch a v pár prípadoch, ktoré tu nebudem rozvádzať. Poviete si „No veď nech si jačí.", že? To si hovorím aj ja, ale dnes sa asi preliala posledná kvapka tolerancie. Nie jej, pani Jačavej. Mojej. Ona totiž jačí v mojej spálni.

  • 22. feb 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 782x
  • 0
Nedospelo dospelé deti

Helena Jakubčíková

Nedospelo dospelé deti

"Keď budeš príliš ochraňovať svoje dospelé dieťa, zabrániš mu skutočne dospieť a stať sa zodpovedným" - písala som kamarátke s trablami s jej deťmi vo veku nad 20 rokov. Chcú, aby ich rešpektovala ako dospelých a zároveň sa o nich starala. To znamená robila im full servis, mama hotel - varila, nakupovala prala a hlavne sa na nič nepýtala. Chcú byť deti i nechcú byť deti. Riadny rozpor.

  • 23. feb 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 566x
  • 3
Zmluva s diablom

Helena Jakubčíková

Zmluva s diablom

Tak toto slovné spojenie z nadpisu mi napadlo, keď som zložila telefón po márnom pokuse dovolať sa na zákaznícku linku T-Comu. Ospravedlnenie, že majú zaneprázdnených operátorov záujemcami o ich vianočné akciové produkty ma nenadchlo a totálne mi liezla na nervy otrasná hudobná produkcia pri čakaní kým sa nejaký operátor uvoľní. Pre zachovanie vlastného zdravia som ten hluk zložila avšak bez toho, aby som vybavila, čo som potrebovala.

  • 12. dec 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 957x
  • 6
reklama
Tatra banka

Helena Jakubčíková

Tatra banka

Dnes ma vytočila Tatra banka. Za posledné tri mesiace tretí krát a najpikantnejšie, že stále v tej istej veci. Zas som dostala ubezpečenie, že všetko vybavia, že sa nemusím starať a spolu počkáme na ukončenie dedičského konania.

  • 20. apr 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 325x
  • 42
Petícia na charitu

Helena Jakubčíková

Petícia na charitu

Stretli ste sa v Bratislave na Obchodnej ulici so ženou s cudzím prízvukom, ktorá pýtala podpis do petičného hárku na "hendykepované" deti? Podpísali ste? Ja áno, aj keď som si tísíckrát hovorila, že takéto neznáme aktivity budem ignorovať. A dočkala som sa aj náležitej "odmeny".

  • 22. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 399x
  • 8
Láska a strach

Helena Jakubčíková

Láska a strach

K napísaniu tejto malej úvahy ma inšpiroval e-mail od priateľky s predmetom "10 rokov nešťastia vo vzťahoch tak toto neriskujem!". Nebudete sa mýliť, ak odhadujete, že e-mail obsahoval plno krásnych myšlienok, prianí, lásky, virtuálnych objatí. Láska priam srší zo slov, obrázkov i krásnej hudby. A zrazu príde vytriezvenie - trest v podobe strachu. Ale prečo od priateľa?

  • 31. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 976x
  • 3
Čarovné slovíčka

Helena Jakubčíková

Čarovné slovíčka

Mamičky s kočíkmi, prosím nebojte sa používať čarovné slovíčka.

  • 5. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 053x
  • 2
Pacient zaplatil - liečba ukončená

Helena Jakubčíková

Pacient zaplatil - liečba ukončená

Predstavte si situáciu, že ste starý človek. Idete k lekárovi, svojmu záchrancovi, ktorý si vás vypočuje, odporučí liečbu a dá si ju vami odsúhlasiť. To, že jeho návrh neviete posúdiť nechávam tento raz stranou. Pacient si v lekárni kúpi lieky a donesie ich lekárovi. Lekár zaháji liečbu a na konci týždňa prekvapenému pacientovi natrčí ruku - treba platiť. Pre niektorých podotýkam, že sme na Slovensku a pacient je poistený v zdravotnej poisťovni.

  • 30. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 093x
  • 24
reklama
Čestná úloha

Helena Jakubčíková

Čestná úloha

Ján Hanúsek, sa zastavil v pobočke banky. Bola to náhodná návšteva. Vedel, že už na neho čaká jeho nová zlatá privátna karta. Jeho privátny bankár Andrej ho už oslovil a dohodli sa na osobnom stretnutí, ktoré sa však malo konať až o týždeň.

  • 4. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Žabomyšie vojny

Helena Jakubčíková

Žabomyšie vojny

Máte tiež pocit, že v inštitúcii, v ktorej pracujete, neťahajú oddelenia, odbory, divízie za jeden koniec, ale práve naopak?

  • 6. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 142x
  • 4
"Vyššia" úroveň komunikácie

Helena Jakubčíková

"Vyššia" úroveň komunikácie

Vraví sa, že nemému ani vlastná mať nerozumie.

  • 30. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Prerušené ticho viníc

Helena Jakubčíková

Prerušené ticho viníc

Včera popoludní som sa vybrala relaxovať do viníc nad Pezinkom. Pred pár dňami som tam objavila jedno pekné miesto. Opustené, aj keď sa volá Vyhliadka. Poskytuje nádherný pohľad na Pezinok a široké okolie od Cajle z ľavej strany až po Bratislavu na pravej strane. Ticho je prerušované len vzdialeným monotónnym zvukom strojov (zberá sa hrozno) a sem tam salvou z policajnej školy. Inak len šum vetra, bzukot múch, ľahký tanec motýľov, šuchot padajúcich listov. Tešiac sa na oddych som stretla narušiteľov.

  • 12. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 13
Rozprávka o protokole

Helena Jakubčíková

Rozprávka o protokole

Kde bolo tam bolo, za siedmimi horami, za siedmimi dolami, kde sa piesok lial a voda sa sypala, spoločne nažívali dve malilinkaté kráľovstvá. Boli také malé, že ich kráľovské zámky sa o seba opierali múrmi. Boli tak malé, že mali spoločnú pokladnicu umiestnenú v tajných priestoroch Južného kráľovstva.

  • 12. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
Do videnia zmrdi

Helena Jakubčíková

Do videnia zmrdi

alebo radšej zbohom. Už nemáte silu mi zasahovať do môjho života.

  • 28. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
Morálny kredit

Helena Jakubčíková

Morálny kredit

Sudca Horvát vraj nemá morálny kredit na svoju stoličku. Jaj, ako ma pobavilo, kto to tvrdí:-))))

  • 26. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu