reklama

Dnes som darovala Tescu cca 110,-Sk

Pri nákupe v Tescu si obyčajne skontrolujem účet ešte pri pokladni. Už sa mi totiž pár krát stalo, že to, čo som nakúpila, nie celkom sedelo s položkami na účte. Do dnešného dňa som nad týmito nezrovnalosťami mávla rukou. Dnes pohár pretiekol.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Bol to dnes taký deň blbec. Už od rána sa mi nedarilo. Do toho sa vrútila aj katastrofa - upchatý záchod. Veď keď chaos, tak poriadny. Pomoci som sa nedovolala a nevediac čo robiť som totálne rozladená odkráčala do Tesca nakúpiť nejakú chémiu a popritom doplniť aj iné chýbajúce zásoby. Nahádzala som zo desať položiek do košíka, vyložila pokladníčke na pás. Ona blokovala a ja som bezmyšlienkovito ukladala tovar do tašiek. Účet bol dosť vysoký, ale vzhľadom na tú chémiu ma až tak neprekvapil. Chyba lávky, mal ma prekvapiť a ušetrila by som niečo cez 110,-Sk!Až v podvečer som siahla po účtenke a neverila som vlastným očiam. Nechápem ako je to možné, ale na účtenke figurovala dva krát mozzarella v celkovej sume cca 110Sk. Chvíľu som zaváhala. Žeby som si nepamätala, čo nakupujem? To snáď nie! Veď napokon okolo mozzarelly som ani nešla.Dnes som už nad týmto diletantsvom mávnuť rukou nemohla. Platiť za tovar, ktorý som nekúpila je viac než drzosť. Pocit podvedenosti a nespravodlivosti ma vyhnal do Tesca. Keď nič iné, musela som aspoň dať najavo svoje rozčarovanie. Tentoraz som nebola ochotná mávnuť rukou. Bola som si vedomá, že mi nemusia veriť a neočakávala som niečo ako vrátenie peňazí. Neodradilo ma to. Chcela som vyjadriť nespokojnosť. Chcela som, aby vedeli, že urobili chybu.Pri informačnom pulte sa pri mne zastavila slečna, evidentne zamestnankyňa, ktorej som vyložila svoje želanie posťažovať sa. Vypočula si ma síce, ale výraz "čo s tým mám mať spoločné" maskovaný zdvorilosťou sa jej jasne zračil na tvári. Padol mi zrak na menovku a čítam "brigádnik". Hmm, je zbytočné sa s ňou vybavovať, poviem si v duchu a žiadam, aby zavolala niekoho kompetentného - trebárs vedúceho. Neviem, či je tak nezvyčajné žiadať o zavolanie vedúceho v nedeľu o šiestej večer, ale brigádnička zneistela. Vynašla sa však rýchlo a možno v snahe sa ma zbaviť (sory, ak som si to zle interpretovala)ma informovala, že vedúci sa išiel najesť a iná zodpovedná osoba tu síce je, ale kontroluje pokladne. Gestom naznačila "niekde tu v priestore a čase" a je zaneprázdnená. Ak očakávala, že chápavo zrazím opätky a odkráčam, tak sa ťažko zmýlila. Mala som čas a aj guráž na čakanie. Nečakala som našťastie dlho a tentoraz, hádam kompetentnej osobe som vysvetlila o čo mi ide. Nech zoberú minimálne na vedomie, že sa tu deje krivda a som nespokojný zákazník. Hmmm. Vypočuli ma a tak, ako som predpokladala, pani zodpovedná neurobila nič. Len sucho skonštatovala, že sa pokladníčka mohla pomýliť pri nahadzovaní kódu. Žiadne "prepáčte". Zobrala som to, ale teraz mi to vŕta v hlave. Pomýliť sa pri nahadzovaní kódu tovaru? Keď kupujete desať vecí a na účtenke je ich jedenásť, tak je to dosť chabé vysvetlenie, nie? Prvý emotívny impulz, že nebudem nakupovať v Tescu ma už prešiel. Mám ten obchod za rohom a zas, buďme realisti, aj inde môžem mať presne tú istú skúsenosť. Takže mi ostáva iba znova dôkladne kontrolovať účtenky. Prepáčte všetci, ak vás budem zdržiavať pri pokladni.

Helena Jakubčíková

Helena Jakubčíková

Bloger 
  • Počet článkov:  171
  •  | 
  • Páči sa:  11x

Som to, čo zo mňa spravili otec, mama a ja. No a samozrejme mnoho ďalších ľudí:-)A napokon v neposlednom rade JA:-) Zoznam autorových rubrík:  Čudnosti prečudesnéTretia alternatívaSnové arabeskyMalé pohladeniaMurko a tí ostatníZápisky z ciestMačacím pazúrikomMoje zlatíčkaZávoz alebo životná križovatkaLen takProfesionálna deformáciaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu