reklama

Do videnia zmrdi

alebo radšej zbohom. Už nemáte silu mi zasahovať do môjho života.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Dnes ráno som otvorila oči, zahľadela som sa do už takmer letného rána. Vrabčeky čvirikali. Bol počuť hluk ulice, prechádzajúce autá a ženúce sa vlaky. 

Ležala som pokojne a zrazu mi bolo jasné, že zmrdi už nie sú súčasťou môjho života. Už ma akosi nemôžu iritovať, vytočiť do vývrtky zlosti a bezmocnosti nad ich zmrdistickým konaním.

Nechala som ich prejsť cez seba, akceptovala som povahu a vlastnosti zmrdov. Zmrdológia mi pomohla vytvoriť si taký nadhľad, že ma už nemôžu rozhádzať. Určite môžu pobaviť - svojským spôsobom. Určite šokovať - nakrátko. Určite sa mi sem tam zastaví zdravý rozum nad konaním nejakého zmrda. Ale ... zmrdi už nie sú môj problém:-)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď toto píšem, uvažujem, kde nastal ten dôležitý zvrat. Veď zmrdov - skrytých i tých dokonale ukážkových je okolo nepreberné množstvo. Asi to bude tým, že jedna moja veľmi dobrá známa sa akosi postupne pretransformovala do podoby ... až mi je to ľúto napísať, ale áno ... do podoby zmrda. Ten proces nebol až taký nenápadný, ale veď to bola normálna baba so svojimi plusmi i mínusmi. Tomu sa nedalo jednoducho uveriť. Až raz pred pár dňami mi zrazu predviedla ukážkové zmrdistické divadlo a ja som zostala stáť s otvorenými ústami neschopná adekvátnej reakcie. Tak a toto bola tá povestná posledná kvapka.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Zmrdi, zbohom. Už sa z vás budem len smiať. Už ma neprekvapíte a nerozhádžete.

P.S. Keďže sme dnes zmrdológiu rozoberali v práci pri obede, dala som tip vygoogliť si viac informácií. Núúúž, tak som sa dnes nechtiac dopátrala na internete k nemilému zisteniu, že zmrdológia už nepostihuje len medziľudské vzťahy na pracovisku, ale svoju pôsobnosť rozšírila na zmrdov ťažkého kalibru, ktorým aj najväčší zmrdi na riadiacich pozíciach ledva čiahajú po členky. Pevne verím, že s takými sa stretnem nanajvýš v médiách s nadpisom "za nezmyselné týranie odsúdení na x rokov...." :-((( ...ale to už je iná kapitola.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

P.S.2 Tá kamoška ma mrzí, ale už viem, kam sa zaradila a keďže každý sme si strojcami vlastného šťastia, tak sa jej snáď na zmrdistickej úrovni podarí nájsť to jej vysnívané miestečko pod slnkom vedľa ďalších zmrdov. Veľa šťastia.

Helena Jakubčíková

Helena Jakubčíková

Bloger 
  • Počet článkov:  171
  •  | 
  • Páči sa:  11x

Som to, čo zo mňa spravili otec, mama a ja. No a samozrejme mnoho ďalších ľudí:-)A napokon v neposlednom rade JA:-) Zoznam autorových rubrík:  Čudnosti prečudesnéTretia alternatívaSnové arabeskyMalé pohladeniaMurko a tí ostatníZápisky z ciestMačacím pazúrikomMoje zlatíčkaZávoz alebo životná križovatkaLen takProfesionálna deformáciaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu