reklama

Obývačková dráma

Sedím si pri počítači, keď ma zrazu vyruší tlmené vrčanie. Nespokojne som si pomyslela, že niekto z môjho osadenstva sa zas háda a šla som skontrolovať situáciu. Našla som Mucka prikrčeného k zemi ako s ostrým pohľadom podčiarkovaným vrčaním odháňal od seba Maxa. Ten bol celý nažhavený, ale čakal.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

A potom som to zbadala a pochopila. Žiadna bitka. Lovecká vášeň!

Mucko si ulovil zákusok k večeri. Brrrr .... veľkého zeleného koníka. Dúfam, že to nezožerie. Bráni si to ako odušu. Pri pokuse mu ten pošramotený hmyz odobrať ho rýchlo schmatne a s výstražným vrčaním hľadá miesto len pre seba. Nuž, priznávam bez mučenia, že moje snahy o odobratie boli dosť váhavé. Dúfam, že to nebude žrať:-/

Korisť bola nakoniec odobratá Maxom a teraz sa zas Max plazí po byte a výstražne vrčí a ja len dúfam, že si ten zbytok toho zeleného nenájdem v posteli.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ja viem, že niekde sú koníky gurmánskou pochúťkou, ale akosi sa neviem premôcť a to ani čo sa jedálnička mojich mačiek týka.

Otázkou zostáva, kde sa to zelené u nás nabralo na desiatom poschodí - teraz budem mať z toho fóbiu. Pozitívne na tom je, že ak sa mi takýto veľký hmyz bude špacírovať po izbe, tak dúfam, že nie dlho a odpustím aj nejaký ten škrabanec, ak by sa lov konal nedobrovoľne na mojej posteli. Netrúfam si síce predpovedať, ako by som reagovala ja osobne :-) A to som si naivne myslela, že s takýmito vecami som už dávno vysporiadaná. Brrrrr, ešte raz. Ešteže v tých mojich rozmaznaných potvorkách je lovecký pud stále živý.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A to som chcela písať úplne o niečom inom - o blížiacej sa mačacej výstave.

Helena Jakubčíková

Helena Jakubčíková

Bloger 
  • Počet článkov:  171
  •  | 
  • Páči sa:  11x

Som to, čo zo mňa spravili otec, mama a ja. No a samozrejme mnoho ďalších ľudí:-)A napokon v neposlednom rade JA:-) Zoznam autorových rubrík:  Čudnosti prečudesnéTretia alternatívaSnové arabeskyMalé pohladeniaMurko a tí ostatníZápisky z ciestMačacím pazúrikomMoje zlatíčkaZávoz alebo životná križovatkaLen takProfesionálna deformáciaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu