reklama

Grep tak trochu netradične

Včera som dostala tip na konzumáciu grepu s nezvyčajnými prísadami. Vyskúšala som a ďakujem:-)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)

1. Zoberie grepfruit a rozrežete ho priečne na dve polovice.

2. Siahnete do koreničiek a vyberiete soľ a mleté čierne korenie. Soľou a korením posypete reznú plochu - odhadom, t.j. od oka. Vyzerá to ... hmmm esteticky:-)

3. Zoberiete malú lyžičku a polmesiačiky grepu vyjedáte až kým neostane len mištička zo šupky.

Skúsila som túto podivnú kombináciu a pre porovnanie som zjedla aj druhú neupravenú polovicu grepu. Fúha, bol to rozdiel. Pochopila som ten kvetnatý popis, ktorý som si vypočula od priateľa, ktorý ho mal od svojho kolegu zo zahraničia.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Horká chuť grepu bola potlačená a pomocou trošky soli a korenia sa rozvinula svieža ovocná chuť. A to som som experimentovala len veľmi opatrne. Po pravde, korenie sa mi usypalo viac, ako som plánovala, ale nevadilo to.

Dobrú chuť.

Helena Jakubčíková

Helena Jakubčíková

Bloger 
  • Počet článkov:  171
  •  | 
  • Páči sa:  11x

Som to, čo zo mňa spravili otec, mama a ja. No a samozrejme mnoho ďalších ľudí:-)A napokon v neposlednom rade JA:-) Zoznam autorových rubrík:  Čudnosti prečudesnéTretia alternatívaSnové arabeskyMalé pohladeniaMurko a tí ostatníZápisky z ciestMačacím pazúrikomMoje zlatíčkaZávoz alebo životná križovatkaLen takProfesionálna deformáciaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu