reklama

Motýlie mesto

Všimli ste si dnes to, čo ja? Sedím v aute a posúvam sa v zápche po račianskej ulici v Bratislave. Zrazu môj zrak zachytí malý pohyblivý bod, ktorý mi letí oproti. Motýľ. Usmejem sa na neho, "Kde sa tu berieš?" a ani nestihnem dokončiť otázku, keď tu zrazu vidím dvoch ďalších a ďalších. A ďalších. Poletujúce drobné víly šantia nad cestou a letia k východu v ústrety slnečnému svetlu. Toľko ich je, že je to až zvláštne. Nikdy predtým som takúto motýliu tancovačku nezažila. Akoby z nejakého stredu vytryskol motýlí prameň. Hnedé krehké čipky tancovali a sem tam sa dalo zbadať, že sú to babočky buď žihlavové alebo pávooké. Aspoň jedna bola určite pávooká:) Dnes bol v Bratislave motýlí deň.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Helena Jakubčíková

Helena Jakubčíková

Bloger 
  • Počet článkov:  171
  •  | 
  • Páči sa:  11x

Som to, čo zo mňa spravili otec, mama a ja. No a samozrejme mnoho ďalších ľudí:-)A napokon v neposlednom rade JA:-) Zoznam autorových rubrík:  Čudnosti prečudesnéTretia alternatívaSnové arabeskyMalé pohladeniaMurko a tí ostatníZápisky z ciestMačacím pazúrikomMoje zlatíčkaZávoz alebo životná križovatkaLen takProfesionálna deformáciaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu