reklama

Nepeta - nenávyková droga

Nepeta známa tiež ako kocúrnik, catnip, catmint, mačacia mäta je droga, ktorú majú mačky veľmi radi. Práve dnes mali moje mačky svoj "drogový" deň.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Vytiahla som tašku s usušenou nepetou a začala som ju čistiť. Stonky zbavené lískov a kvetov som mala pôvodne v úmysle vyhodiť, ale moji mačiaci našli pre ne lepšie využitie. Taký spánok s omamnou vôňou pod nosom musí byť obvzlášť vynikajúci.

Včerajší večer som sa hrala a vytvorila som hračku pre mačky. Jednoduché látkové vrecko esteticky previazané červenou stužkou - značka "Ružové sny". Hľa tu je:  

hračka Ružové sny
hračka Ružové sny 

A tu je taška so sušenou nepetou. Vyvolala záujem polovice môjho osadenstva. Tie ostatné na ňu proste nereagujú a iste sa čudujú, čo tie druhé na tej byline vidia, že sa zrazu správajú ako v tranze.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Nepeta pripravená k spracovaniu
Nepeta pripravená k spracovaniu 

Mačička Maličká má nepetu obvzlášť rada a to v akejkoľvek podobe. Ako uvidíte vo videu, uvedomila si, že ju fotím a chvíľu ostala v rozpakoch, či pokračovať alebo sa zdvihnúť a vznešene odísť. Po nervóznom olíznutí sa, predsa nepete neoddolala. Keď som však neprestala, dala mi najavo, že hádam aj stačí. Maličká, vďaka za názornú ukážku.

((video))

Po zábave a po hre si treba odpočinúť. Keďže máme taký špeciálny deň, tak aj postieľka je najlepšia nepetová. Očistené stonky našli svoje uplatnenie.

Maličká odpočíva
Maličká odpočíva 

Výmena osadenstva v postieľke. Bojkovi sa nepeta tiež páči.

Bojko odpočíva
Bojko odpočíva 

((videoB))

A Maťko, ktorý sa tak snažil dostať do tašky, sa nakoniec nedostal ani do nepetovej postieľky. Ale hádam nabudúce.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Maťko
Maťko 

Pekné sny.

Helena Jakubčíková

Helena Jakubčíková

Bloger 
  • Počet článkov:  171
  •  | 
  • Páči sa:  11x

Som to, čo zo mňa spravili otec, mama a ja. No a samozrejme mnoho ďalších ľudí:-)A napokon v neposlednom rade JA:-) Zoznam autorových rubrík:  Čudnosti prečudesnéTretia alternatívaSnové arabeskyMalé pohladeniaMurko a tí ostatníZápisky z ciestMačacím pazúrikomMoje zlatíčkaZávoz alebo životná križovatkaLen takProfesionálna deformáciaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu