reklama

Tatra banka

Dnes ma vytočila Tatra banka. Za posledné tri mesiace tretí krát a najpikantnejšie, že stále v tej istej veci. Zas som dostala ubezpečenie, že všetko vybavia, že sa nemusím starať a spolu počkáme na ukončenie dedičského konania.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (42)

Dnes som dostala sms správu z firmy Profidebt, že riešia môj dlh voči banke. Keďže evidujem za našu rodimu len jeden a to v Tatra banke a do Profidebtu sa mi nepodarilo dovolať, kontaktovala som banku. Cez tri telefónne čísla som sa dostala k pani, ktorá má vymáhanie pohľadávok na starosti.

Zas ako v déja vu som zopakovala to, čo už po x-krát: "Mama zomrela, banke som regulérne a hlavne osobne nahlásila úmrtie, mám od toho doklad, čakáme na ukončenie dedičského konania, tak ako sme sa dohodli už v minulý rok na pobočke banky a ako sme sa znova a znova dohodli a ubezpečili pri ďalších telefonátoch a vymáhačských listoch."

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Mám pocit, že som si mohla ušetriť nervy a rozčúlenie. Mala som chuť na každého jedného toho človiečika navrieskať, aj keď viem, že tí konkrétni ľudia robia len s takými informáciami, ktoré majú k dispozícii - práve na tom jednom špecializovanom piesočku. A to je kameň úrazu, lebo tie piesočky akoby delili priepasti vesmírnych rozmerov. Na kieho ďasa má banka IT technológie od výmyslu sveta, keď nevie jednu elementárnu vec - a to mať informáciu o statuse klienta všade tam, kde rôzne oddelenia s týmto klientom pracujú???

Táto skúsenosť mi len potvrdzuje smutnú pravdu, že pravá ruka nevie, čo robí ľavá a je jedno či ide o jednotlivca alebo veľkú inštitúciu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Dúfam, že x-té ubezpečenie banky, že je všetko v poriadku a z Profidebtu maminu dlžobu sťahujú, je naozaj pravdivé. Bohužiaľ ale istotu nemám.

Helena Jakubčíková

Helena Jakubčíková

Bloger 
  • Počet článkov:  171
  •  | 
  • Páči sa:  11x

Som to, čo zo mňa spravili otec, mama a ja. No a samozrejme mnoho ďalších ľudí:-)A napokon v neposlednom rade JA:-) Zoznam autorových rubrík:  Čudnosti prečudesnéTretia alternatívaSnové arabeskyMalé pohladeniaMurko a tí ostatníZápisky z ciestMačacím pazúrikomMoje zlatíčkaZávoz alebo životná križovatkaLen takProfesionálna deformáciaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu