Dnes som dostala sms správu z firmy Profidebt, že riešia môj dlh voči banke. Keďže evidujem za našu rodimu len jeden a to v Tatra banke a do Profidebtu sa mi nepodarilo dovolať, kontaktovala som banku. Cez tri telefónne čísla som sa dostala k pani, ktorá má vymáhanie pohľadávok na starosti.
Zas ako v déja vu som zopakovala to, čo už po x-krát: "Mama zomrela, banke som regulérne a hlavne osobne nahlásila úmrtie, mám od toho doklad, čakáme na ukončenie dedičského konania, tak ako sme sa dohodli už v minulý rok na pobočke banky a ako sme sa znova a znova dohodli a ubezpečili pri ďalších telefonátoch a vymáhačských listoch."
Mám pocit, že som si mohla ušetriť nervy a rozčúlenie. Mala som chuť na každého jedného toho človiečika navrieskať, aj keď viem, že tí konkrétni ľudia robia len s takými informáciami, ktoré majú k dispozícii - práve na tom jednom špecializovanom piesočku. A to je kameň úrazu, lebo tie piesočky akoby delili priepasti vesmírnych rozmerov. Na kieho ďasa má banka IT technológie od výmyslu sveta, keď nevie jednu elementárnu vec - a to mať informáciu o statuse klienta všade tam, kde rôzne oddelenia s týmto klientom pracujú???
Táto skúsenosť mi len potvrdzuje smutnú pravdu, že pravá ruka nevie, čo robí ľavá a je jedno či ide o jednotlivca alebo veľkú inštitúciu.
Dúfam, že x-té ubezpečenie banky, že je všetko v poriadku a z Profidebtu maminu dlžobu sťahujú, je naozaj pravdivé. Bohužiaľ ale istotu nemám.