reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Helena Jakubčíková

Helena Jakubčíková

Bloger 
  • Počet článkov:  171
  •  | 
  • Páči sa:  11x

Som to, čo zo mňa spravili otec, mama a ja. No a samozrejme mnoho ďalších ľudí:-)A napokon v neposlednom rade JA:-) Zoznam autorových rubrík:  Čudnosti prečudesnéTretia alternatívaSnové arabeskyMalé pohladeniaMurko a tí ostatníZápisky z ciestMačacím pazúrikomMoje zlatíčkaZávoz alebo životná križovatkaLen takProfesionálna deformáciaSúkromnéNezaradené

reklama

Murko a tí ostatní

Vina

Helena Jakubčíková

Vina

Trestala som toho, koho som trestať nemala. Nakoniec, nikoho som nemala trestať. Ani jeden nemohol za svoje správanie - tyran a obeť. Murko a Macko.

  • 23. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Musíš byť v prepravke

Helena Jakubčíková

Musíš byť v prepravke

Dnes vieme, že k štandardnej výbave mačacieho člena rodiny patrí neoceniteľná prepravka. Prenosný box buď z praktického plastu alebo efektného prútia je vždy pripravený slúžiť pri prevoze mačičky z bodu A do bodu B. Bezpečne a spoľahlivo. Môj Murko ju nemal niekoľko rokov.

  • 9. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Prvé kroky

Helena Jakubčíková

Prvé kroky

Tak, rozhodla som sa. Kocúrik zostane. Postavila som tým pred seba niekoľko problémov, ktoré bolo treba riešiť čo najskôr. Pustila som sa do toho s elánom. Potrebovala som ho veľa, pretože prelomiť odpor k zvieratám u mamy sa zdala byť až sizifovská úloha.

  • 3. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Rozhodovanie

Helena Jakubčíková

Rozhodovanie

Spomínam si, aká som bola nadšená, keď som dovolila Murkovi vtedy dávno vstúpiť do nášho bytu. Potešila som sa nečakanej spoločnosti. Spôsobne sa usalašil vedľa mňa na sedačke a spokojne začal priasť.

  • 2. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 596x
  • 4
Mňau, som Murko

Helena Jakubčíková

Mňau, som Murko

Boli časy, keď som si život s mačkou nevedela vôbec predstaviť. V mojich predstavách a podľa chabých znalostí som mačky nikdy nevnímala ako spoločenské zvieratá.

  • 2. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu