reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Helena Jakubčíková

Helena Jakubčíková

Bloger 
  • Počet článkov:  171
  •  | 
  • Páči sa:  11x

Som to, čo zo mňa spravili otec, mama a ja. No a samozrejme mnoho ďalších ľudí:-)A napokon v neposlednom rade JA:-) Zoznam autorových rubrík:  Čudnosti prečudesnéTretia alternatívaSnové arabeskyMalé pohladeniaMurko a tí ostatníZápisky z ciestMačacím pazúrikomMoje zlatíčkaZávoz alebo životná križovatkaLen takProfesionálna deformáciaSúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Zodpovednosť - väzenská guľa na nohe

Helena Jakubčíková

Zodpovednosť - väzenská guľa na nohe

Veľmi dobrá kamarátka mi povedala: „Veď si sa sama rozhodla. Nikto iný. Nemôžeš obviňovať iných, že nie si spokojná.“

  • 21. nov 2021
  • Páči sa: 5x
  • Prečítané: 218x
  • 0
Nebojte sa

Helena Jakubčíková

Nebojte sa

Nesmieš sa báť. Strach zabíja myšlienky. Strach je malá smrť.

  • 15. nov 2021
  • Páči sa: 6x
  • Prečítané: 259x
  • 0
Úvaha o starnutí

Helena Jakubčíková

Úvaha o starnutí

Ja osobne, keď som bola v puberte, som pozerala sa vek 25 rokov asi takto: „Bože, veď to sú starci.“. A neskôr som slovami básnika recitovala „Čo je to mladosť, 25 rokov – mlaď jará...“. A ešte neskôr, keď som sfúkla sviečky na torte ...

  • 27. mar 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 889x
  • 0
Prvý groš

Helena Jakubčíková

Prvý groš

Na svete existuje jediná nespochybniteľná spravodlivosť. Všetci raz zostarneme a po čase odídeme. Keď sa tak stane, ostatnú po nás spomienky a naše životné skúsenosti. Ale len vtedy...

  • 18. mar 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 588x
  • 4
Lastovičky na konci leta

Helena Jakubčíková

Lastovičky na konci leta

Dívam sa na prázdny balkón a je mi trochu smutno. Za ich štebotom, za ich náletmi na náš balkón, za tichým rozprávaním, ktoré sa ozývalo z hniezda po súmraku. Lastovičky - belorítky náš balkón opustili. Zanechali smútok spojený s osudom posledného lastovíčaťa.

  • 22. aug 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 450x
  • 11
reklama
Ples Nota Bene

Helena Jakubčíková

Ples Nota Bene

Šla som na ten ples zo zvedavosti. Šla som tam, lebo ma zavolala kamarátka a myslela som si, že by to mohla byť zaujímavá skúsenosť. Veru, aj bola. Odchádzala som veľmi spokojná z pekného večera.

  • 20. feb 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 032x
  • 6
Biely zajačik

Helena Jakubčíková

Biely zajačik

Biely zajačik odmietnutý miláčik.

  • 22. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 707x
  • 17
Krása je ...

Helena Jakubčíková

Krása je ...

Čo je krása? Položili ste si niekedy túto otázku? Ako by ste definovali pojem krása?

  • 30. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 39
Grep tak trochu netradične

Helena Jakubčíková

Grep tak trochu netradične

Včera som dostala tip na konzumáciu grepu s nezvyčajnými prísadami. Vyskúšala som a ďakujem:-)

  • 20. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 16
Nájdi svoj hlas

Helena Jakubčíková

Nájdi svoj hlas

Nedávno naša firma zorganizovala pre svojich zamestnancov stretnutie v príjemnom prostredí mimo pracoviska. Je to príležitosť na osobné stretnutie s ľuďmi, ktorých poznáme len cez telefón alebo e-mail. Je to priestor na diskusiu alebo len také milé a ľudské jednoduché kvakotanie o príjemných stránkach života. Je to samozrejme aj priestor na to, aby firma svojim zamestnancom povedala, čo od nich očakáva a čo pre splnenie firemných cieľov musí zamestnanec urobiť. Priznávam, že sa mi tam nechcelo. "Víkend si viem určite predstaviť príjemnejšie strávený", hovorila som si, ale čo už - šla som.

  • 26. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
reklama
Dohody

Helena Jakubčíková

Dohody

Čo je dobré a čo je zlé? Čo je správne a čo nesprávne?

  • 2. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
Cesta

Helena Jakubčíková

Cesta

Dnes som dočítala knihu Oidipova cesta. V krátkom čase je to druhá kniha, ktorú mám už roky, ale čas na jej prečítanie dozrej až teraz.

  • 24. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Dnes som darovala Tescu cca 110,-Sk

Helena Jakubčíková

Dnes som darovala Tescu cca 110,-Sk

Pri nákupe v Tescu si obyčajne skontrolujem účet ešte pri pokladni. Už sa mi totiž pár krát stalo, že to, čo som nakúpila, nie celkom sedelo s položkami na účte. Do dnešného dňa som nad týmito nezrovnalosťami mávla rukou. Dnes pohár pretiekol.

  • 14. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu